Khamis, 16 Mei 2013

Milky G (Korea Bust-Up Formula)


Milky G (Korea Bust-Up Formula)
Teh Susu Mirifica Sarang Burung & Betik Hijau

1 Kotak Milky G = RM 75.00
3 Kotak Milky G = RM 210.00
Untuk Tempahan: Klik sini

 MILKY G TEH SUSU MIRIFICA merupakan produk terbaru di pasaran. Ia adalah minuman yang membantu membesarkan payudara wanita dalam masa yang singkat tanpa kesan sampingan. Ekstrak betik hijau dan Pueraria Mirifica thai untuk pemulihan tisu payudara dan meningkatkan rembesan estrogen ke tahap yang lebih tinggi bagi merangsang pengumpulan lemak untuk payudara yang lebih besar dan penuh. Sarang burung dan Marine Collagen untuk pembaharuan ligamen penggantung payudara, meningkatkan keanjalan gentian ligamen, mengukuhkan struktur payudara dan sistem sokongan untuk hasil yang lebih tegang dan gebu! Tiada lagi kesan lantunan semula! Ia juga berfungsi dengan menghalang melanin dan mengekalkan kulit yang cerah.

http://3.bp.blogspot.com/-NZ81y0lDQ-k/UMm0-dHD2rI/AAAAAAAAFFI/y5vwkG_kVg8/s1600/milkyg-banner.jpg
Untuk Tempahan: Klik sini


Manfaat Kecantikan Milky G
  • Pembesaran Payudara – Amat sesuai untuk mereka yang kurang dikurniai secara semula jadi dan para ibu yang ingin membetulkan defisit dalam isipadu dan saiz payudara selepas melahirkan anak.
  • Mencantikkan Payudara – Menambahbaik bentuk payudara anda secara semula jadi dan mengembalikan warna dan kecantikannya pada waktu muda. Memerangi bentuk pertumbuhan tidak sekata, payudara lendut, payudara kendur dan areola yang gelap untuk meningkatkan keyakinan anda!
  • Kulit Berseri – Untuk memelihara sistem endokrin wanita bagi memperbaiki kulit kering dan kurang bermaya.
  • Penjagaan Dalaman – Formula Milky G dibentuk secara teliti untuk menyokong sistem endokrin wanita atas matlamat membantu keseimbangan hormon, di samping membesarkan payudara anda, membetulkan kitar haid yang tidak teratur, dan melindungi kesihatan faraj anda.
Untuk Tempahan: Klik sini
5 Ramuan Utama :
  • Sarang Burung – Sarang Burung yang terkenal kerana kaya dengan jumlah kolagen telah membantu mencantikkan wanita yang tidak terkira di asia. Percayailah ia untuk memperbaiki wajah anda, mengembalikan keanjalan kulit dan mengurangkan selulit (kulit jeruk). Gabungan sempurna bagi mereka yang mementingkan kedua-dua keindahan dan kesihatan.
  • Betik Hijau – Buah tropika yang sangat baik untuk menggalakkan pertumbuhan sel payudara dan pembesarannya. Turut merupakan pembersih kolon yang penting, penyahtoksik, dan pengelupas untuk mendapatkan kulit berkilat serta memikat.
  • Pueraria Thailand – Mungkin bukan herba yang menarik, tetapi potensinya sebagai pencantik payudara sesungguhnya menakjubkan! Pueraria Thai menegangkan tisu payudara yang sedia ada untuk menghasilkan payudara yang lebih kental – pastinya pilihan yang menarik.
  • Lycopene Tomato – Berkesan untuk mengekalkan keadaan kulit yang lebih muda dengan menggalakkan kitaran sel yang sihat dan kadar penuaan yang lebih perlahan.
  • Kolagen – Tahukah anda kolagen dan air membentuk struktur mengejutkan yang juga dipanggil sebagai Rantaian Air Kolagen? Penemuan ini telah terbukti secara saintifik untuk meningkatkan tugas dan penghasilan molekul, tisu dan sel-sel di seluruh tubuh badan manusia. Jelas diketahui kini, kolagen berfungsi seiring dengan air dalam mengekalkan hidrasi kulit sepanjang hari, untuk kulit yang licin dan berseri
1 Kotak Milky G = RM 75.00
3 Kotak Milky G = RM 210.00
6 Kotak Milky G = RM 360.00
10 Kotak Milky G = RM 550.00

Untuk Tempahan: Klik sini


Tiada ulasan:

Catat Ulasan